איפה מזמינים אותיות אלומיניום

אותיות אלומיניום עמידות לשנים רבות בכל תנאי מזג האוויר גשם,שמש, קור וחום לכן הם אחד מסוגי השילוט הנפוצים.

היכן ניתן לראות אותיות אלומיניום

אותיות וסמלים מאלומיניום מיועדים לשימוש חיצוני ופנימי, קיימים שתי סוגי שלטים אותיות בולטות ואותיות בנויות (אותיות תלת מימד) את האותיות הבנויות נראה על בניינים כמו בתי חולים, עיריות, מועצות, רשתות מזון, רשתות ביגוד, מועדוני כושר, אולמות אירועים, בתי מלון, בתי קולנוע, מסעדות ועוד.
אותיות אלומיניום בולטות ניתן למצוא על בתי כנסת, בנייני ממשלה, ספריות ערוניות, תחנת משטרה, תחנת כיבוי אש, משרדים, פרוסדורים, לובי ומקומות נוספים.

תהליך ייצור אותיות אלומיניום בולטות
חומר האלומיניום מגיע בלוחות בעוביים שונים של 1מ"מ ועד ל20מ"מ כאשר קיימים סוגי סגסוגות שונות רך וקשה 1050 ו5052 כאשר בוחרים את עובי החומר לדוגמא 10מ"מ ואת סוג האלומיניום קשה, את הלוח מכניסים לכרסומת (מכונת cnc) ובעזרת מחשב ותוכנה שולחים את הקובץ לחיתוך, את האותיות והסמלים החתוכים מלטשים להסרת גרדים ולהענקת גימור חלק ומעבירים לצביעה לפי בחירה, ניתן לצבוע בכל צבע לפי קטלוג r.a.l כאשר הצבע עובר גיוון במכונה.

תהליך ייצור אותיות אלומיניום בנויות
תהליך זה מורכב ודורש מיומנות רבה אך כיום ניתן לבצע אותו גם באמצעות מכונת כיפוף אותיות, ניתן להזמין גלילי אלומיניום בעוביים ורוחבים שונים, החל מ2ס"מ גובה ועד לעובי 1.5מ"מ, את הפס האלומיניום מכניסים למכונת הכיפוף ובאמצעות תוכנת המחשב שולחים את הקובץ לכיפוף לאחר שדופן האלומיניום מכופפת חותכים באמצעות הכרסומת חזית אלומיניום מלוח ומרתכים את החזית לדופן, לאותיות אלו ניתן להוסיף תאורת לדים צבעונית, אותיות אלומיניום בנויות קיימות עם חזית פרספקס מעביר אור או כאופציה של אותיות אלומיניום עם תחתית פרספקס שקוף לתאורת הילה אחורית.

מפעלי שילוט רבים מייצרים אותיות אלומיניום לשימוש חיצוני ופנימי אך ישנם חברות המתמחות בתחום זה אז איפה מזמינים אותיות אלומיניום בשביל לקבל את המוצר והמחיר הטוב ביותר אנו ממליצים על חברות אלו.

איפה מזמינים אותיות אלומיניום אלו הם יצרני אותיות אלומיניום מקצועיים
טולס שלטים אור יהודה – מתמחה בייצור אותיות קטנות במיוחד (אותיות ננו) אותיות בנויות ובולטות.
גרף פרינט שלטים לוד – מתמחה בייצור אותיות אלומיניום בנויות באמצעות מכונת כיפוף.
אי אם מערכות שילוט חולון – בניית אותיות אלומיניום לפרוייקטים בנייה ידנית בכל מידה.
שלטים פלוס בית שמש – מתמחים בייצור אותיות אלומיניום בולטות על מבנים.
ניאון עיצובים ירושלים – כללי.
דוד שלטים ירושלים – כללי.

איפה מזמינים אותיות אלומיניום - מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר

11 + 14 =