ארונות אמבטיה מה חשוב לדעת

חדר אמבטיה הוא החדר מרכזי בכל בית, גם אם אנחנו לא מבלים בו זמן רב, ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה מסודר ומאורגן כמו שצריך. ארון האמבטיה מטרתו הראשית היא לעשות סדר בכל הציוד הנלווה ולתת לחדר עיצוב ומראה יפה.

ארונות אמבטיה מה חשוב לדעת לפני שמזמינים

רוצים להזמין ארון אמבטיה לחדר הרחצה מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת הארון, נכתב על ידי לוי אמבט יצרן ארונות אמבטיה שיווק מהיצרן לצרכן ארונות אמבטיה מה חשוב לדעת מתחילים.

 

איך בוחרים ארון אמבטיה לחדר האמבטיה

בחירת ארון אמבטיה היא בחירה שחייבת להיעשות רק כאשר בוחנים בקפדנות את החלל, ושמארגנים את המחשבות לגבי הצרכים שצריך למלא הארון, ואז לחשוב על העיצוב ועל הפרטים האחרים. כמובן שבחירת הארון תלויה גם כן בתקציב שאתם יכולים ורוצים להשקיע.

צריך לדעת שישנם כמה סוגים של ארונות אמבטיה, שמתחלקים בעיקר לארונות תלויים, וארונות עומדים. ארונות אלה יכולים להגיע עם עיצובים שונים, עם תאורה למשל, או במגירות רחבות. לארונות אפשר להתאים כיורים ומשטחים בעיצובים שונים.

ארונות אמבטיה מה חשוב לדעת לפני שמזמינים

לפני שמתקינים או בוחרים ארון אמבטיה צריך לשים לב לכמה פרטים חשובים כמו : מטרת השימוש, ביו אם זה אחסון מגבות, לכביסה, לאחסון פריטי קוסמטיקה, ובהתאם לזה ניתן לבחור את גודל הארון שאנחנו צריכים, את הגודל שלו, וגם את הצורה שלו.

איך בוחרים ארון אמבטיה טוב

  • מתאימים את הארון לגודל החלל, צורת החלל, ואת הסטייל שרוצים לחדר האמבטיה.
  • סוגי הארונות – לארון  תלוי יתרון בקלות הניקוי אולם הנפח של האחסון קטן יחסית, ולכן לצורכי אחסון ארון עומד הוא מומלץ יותר.
  • יש לבחור את ארון האמבטיה לפי החומר שהוא עשוי ממנו, כיוון שחדר האמבטיה הוא חדר לח ורטוב, נכון שהוא יהיה עשוי מחומר עמיד, שלא ייפגם עם הזמן.
  • החומרים שנעשה מהם הארון מפנים לא תמיד אותם חומרים של החזית, ולכן לא לשכוח לבדוק את החומרים שעשוי מהם הארון  מבפנים.
  • בחדר האמבטיה הראשי מומלץ להתקין ארון גדול כדי שתוכלו לאחסן.

 

עיצוב ארון

היום יש מגוון רחב של ארונות עם עיצובים מיוחדים שיתאים לטעם של כל לקוח. ניתן לראות ארונות בצבעים שונים, עיטורים, עבודות יד, ועוד.